KIERUNKI STUDIÓW:

Progresywne zarządzanie w organizacjach przyszłości

Poziom
Studia podyplomowe

Tryb
niestacjonarne standard

Czas trwania
1 rok (2 semestry)

Język wykładowy
Polski 

O KIERUNKU

Dołącz do liderów i liderek przyszłości – wybierz studia, które naprawdę zmieniają perspektywę!

Roczne podyplomowe studia na kierunku „Progresywne zarządzanie w organizacjach przyszłości” to program edukacyjny opracowany  przez Instytut Turkusowych Transformacji realizowany w partnerskiej współpracy z EWSPA.To nowoczesny program studiów podyplomowych, stworzony z myślą o liderach i liderkach, chcących zarządzać świadomie, odpowiedzialnie i w zgodzie z wartościami. Program łączy rozwój osobisty z praktycznymi narzędziami zarządczymi. Uczestnicy uczą się m.in. jak budować kulturę opartą na zaufaniu, prowadzić zespoły w duchu współodpowiedzialności, zarządzać zmianą i kryzysem z poziomu wartości, a także wdrażać zrównoważony rozwój i skutecznie działać w środowiskach hybrydowych.

Zdobędziesz kompetencje, których dziś szukają najlepsze firmy – i staniesz się liderem i liderką przyszłości.

 

PROGRAM

1

Nowoczesne przywództwo o praktycznym wymiarze

Studia podyplomowe stworzone z myślą o liderach i liderkach przyszłości – tych, którzy chcą zarządzać świadomie, odpowiedzialnie i w zgodzie z wartościami. Program łączy rozwój osobisty z praktycznymi narzędziami zarządczymi, oferując intensywne warsztaty, pracę z realnymi wyzwaniami oraz wsparcie ekspertów i superwizorów.

2

10 bloków tematycznych – w dwóch semestrach

W toku całych studiów realizowanych jest 10 tematycznych bloków dydaktycznych, podzielonych równo na dwa semestry. W pierwszym semestrze uczestnicy realizują 5 bloków tematycznych, które koncentrują się na rozwoju lidera i podstawach skutecznej współpracy:

  • Moduł 1 – Zajęcia integracyjne
    Poznasz całą kadrę dydaktyczną, zasady organizacyjne studiów, a następie rozpoczniesz proces budowania zaufania do pozostałych uczestników grupy, dzięki czemu powstanie między nami bezpieczna przestrzeń. Umożliwi ona nabywanie przez Ciebie nowych kompetencji w sposób, jakiego nie praktykuje się jeszcze na żadnej uczelni w Polsce- czy poprzez pracę z samoświadomością. Rozpoczniesz również realizację projektu zespołowego w małej grupie, który będzie formą zaliczenia tych unikalnych studiów.
  • Moduł 2- Czym jest samoświadomość lidera i jak ją rozwijać?
    Dowiesz się, jak ważna funkcję pełni Twoje ciało w dostarczaniu Ci wszelkich informacji na temat tego, co wydarza się w Twoim zespole i całej organizacji Będziesz pracować nad połączeniem swojego umysłu z ciałem, żeby zwiększać świadomość własnych emocji, potrzeb i granic. To będzie Twoją bazą do świadomego wchodzenia w relacje z ludźmi i komunikowania się z nimi zupełnie z innej pozycji niż do tej pory Cię uczono.
  • Moduł 3- Komunikacja w świcie różnic
    Dostrzeżesz wartość różnic indywidualnych i wszelkiej różnorodności w zespole dla rozwoju organizacji. Dowiesz się jak korzystać z energii konfliktu i traktować go jako zasób. Przetrenujesz komunikowanie się w sytuacjach kryzysowych i trudnych społecznie, emocjonalnie.
  • Moduł 4- Kultura organizacyjna i jej ewolucja
    Nauczysz się patrzeć na organizację tak, aby wyłaniać wzorce kulturowe i doświadczysz, jak je świadomie kształtować dla zwiększania zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności zespołu.
  • Moduł 5- Przywództwo, zaufanie i wartości w zespole
    Przyjrzysz się własnym zasobom potrzebnym do przewodzenia zespołom. Rozpoznasz również swoje limity i słabości oraz nauczysz się z nimi obchodzić. Rozwiniesz takie praktyki jak przekazywanie odpowiedzialności, tworzenie przestrzeni do samodzielności, uspójnianie wartości, autentyczna komunikacja.
3

W drugim semestrze uczestnicy pogłębiają umiejętności zespołowe i organizacyjne w ramach kolejnych 5 bloków:

  • Moduł 6 i 7 – Fundamenty progresywnych zespołów
    Nauczysz się konstruowania umów zespołowych i definiowania ról członków zespołu, by skutecznie i terminowo realizować ambitne cele. Poznasz i przećwiczysz sposoby prowadzenia efektywnych spotkań i podejmowania wiążących decyzji.
  • Moduł 8 – Efektywność orgaznizacji
    Poznasz kolejne inspiracje i praktyki wzmacniające efektywność organizacji, takie jak Lean Management, kultura sprawiedliwego traktowania (Just Culture), Agile.
  • Moduł 9- Prezentacja projektów
    W swojej małej grupie zaprezentujesz proces powstawania Waszego zespołu i efekt Waszej pracy w postaci konkretnego projektu na zaliczenie studiów.
  • Moduł 10- Synergia życiowa
    Dowiesz się jak integrować życie osobiste z zawodowym, aby każdy z tych obszarów zajmował właściwe miejsce w Twoim życiu. Rozpoznasz, czy i w jakim stopniu zajmować się w pracy sprawami osobistymi oraz jak komunikować osobiste potrzeby związane z życiem zawodowym takie jak np. wysokość zarobków. Podzielisz się refleksjami i doświadczeniami w ramach podsumowania swojego udziału w naszych innowacyjnych
    studiach oraz pożegnasz się z grupą, która towarzyszyła Twojej podróży do bycia bardziej świadomym przywódcą.
4

Nasze studia podyplomowe są wyjątkowe – aż połowa zjazdów poświęcona jest pracy nad  samoświadomością. To wartościowe, ale wymagające doświadczenie – chcemy, abyś wiedział/-a, czego się spodziewać. Chcemy upewnić się, że ten model nauki jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami.
Dlatego po zapisaniu się, zaprosimy Cię na indywidualną rozmowę online – w terminie, który Tobie odpowiada.

Podczas rozmowy, poznany się lepiej i opowiemy Ci, jak wyglądają nasze studia – a szczególnie o tym, co je wyróżnia.

Rozmowę przeprowadzimy w dogodnym dla Ciebie terminie – elastycznie i bez zobowiązań.
To okazja, by zadać pytania i sprawdzić, czy to miejsce dla Ciebie.

5

Szczegółowy program studiów będzie dostępny wkrótce.

Pracujemy nad dopracowaniem harmonogramu zajęć – pełna wersja programu studiów zostanie opublikowana niebawem.

CO ZYSKASZ KOŃCZĄC STUDIA PODYPLOMOWE?

Uczestnicy studiów rozwijają kompetencje niezbędne do skutecznego, nowoczesnego i odpowiedzialnego przywództwa. W szczególności zyskasz:

  • Rozwój samoświadomości i wewnętrznej motywacji – lepsze rozumienie siebie jako lidera/ki, swoich emocji, potrzeb i granic,
  • Umiejętność budowania zaangażowanych i autonomicznych zespołów – w oparciu o zaufanie, współodpowiedzialność i dialog,
  • Kompetencje zarządzania w duchu holakracji– bez sztywnej hierarchii, z naciskiem na współpracę i partnerstwo,
  • Skuteczne zarządzanie konfliktami i kryzysami – z wykorzystaniem empatii i wartości,
  • Zdolność do wdrażania kultury organizacyjnej otwartej na zmiany – elastycznej, uczącej się i nastawionej na rozwój,
  • Wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju – i tworzenia organizacji odpowiedzialnej społecznie oraz środowiskowo,
  • Lepszą komunikację – poprzez wnikliwe słuchanie, zadawanie właściwych pytań i prowadzenie konstruktywnego dialogu,
  • Umiejętność zatrzymywania i rozwijania talentów – bez kosztownej rekrutacji zewnętrznej,
  • Wyższy poziom decyzyjności i spójności działań – dzięki pogłębionej refleksji i lepszemu rozumieniu strategii,

DO KOGO PRZEDE WSZYSTKIM SKIEROWANA JEST OFERTA?

Program skierowany jest do osób, które chcą przewodzić świadomie, odpowiedzialnie i z myślą o przyszłości. W szczególności zapraszamy:

  • Przedsiębiorców/przedsiębiorczynie i właścicieli/właścicielki firm, zwłaszcza z sektora MŚP (do ok. 250 pracowników),
  • Menedżerów i menadżerski średniego i wyższego szczebla, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje liderskie,
  • Osoby planujące założenie własnej firmy lub startupu,
  • Liderów/liderki i członków organizacji pozarządowych,
  • Osoby odpowiedzialne za kulturę organizacyjną i rozwój zespołów,
  • Tych, którzy chcą budować zaangażowane zespoły, zmniejszyć rotację pracowników i podejmować lepsze decyzje zarządcze,
  • Liderów i liderki, którzy są  gotowi działać w oparciu o wartości, empatię i zrównoważony rozwój – nie tylko efektywnie, ale i z sensem.

WYKWALIFIKOWANA KADRA EKSPERCKA

  • Agnieszka Gibalska-Dembek

    Mam przywilej towarzyszenia ludziom w ich rozwoju osobistym i zawodowym, jako certyfikowana
    mentorka/coach, team coach i trenerka. Metanoia to słowo, które jest dla mnie ważne, bo
    symbolizuje drogę do przemiany umysłu i zmiany podejścia do życia (z greki meta = zmiana, nous =
    umysł). Idę tą drogą i zapraszam do niej każdego.

    Mam ponad 18 lat doświadczenia pracy ochronie zdrowia, w tym 15 lat na samodzielnych i
    kierowniczych stanowiskach. W latach 2006-2024 zatrudniona w Szpitalu św. Zofii w Warszawie z
    zakresem zadań – public relations (relacje wewnętrzne i zewnętrzne; wspieranie rozwoju
    pracowników).

    Dziś inspiruję personel medyczny do tworzenia kultury organizacyjnej, która wspiera zarówno
    pacjentów jak i pracowników. Szczególnie jest mi bliska praca z personelem medycznym dotkniętych
    zdarzeniem niepożądanym (syndrom second victim). Fascynuje mnie temat kultury bezpieczeństwa
    psychologicznego i kultury sprawiedliwego traktowania.

    Jestem entuzjastką turkusowej transformacji. Wierzę w sens tworzenia organizacji opartych na
    samoorganizacji, pełni człowieczeństwa i ewolucyjnym celu.

    Ukończyłam akredytowane przy EMCC Poland kursy – mentoring na poziomie practitioner i coaching
    foundation Należę do Stowarzyszenia Coachów i Mentorów EMCC Poland. Korzystam z superwizji
    swojej pracy.

    Ukończyłam także kurs Trener/Coach/Konsultant w Brian Tracy International.

    Jestem wykładowczynią Akademii Leona Koźmińskiego i ekspertem Medrisk w zakresie zarządzania
    ryzykiem medycznym w ochronie zdrowia.

    W Instytucie Turkusowych Transformacji łączę moją wiedzę i doświadczenie, aby wspierać
    organizacje i zespoły do bardziej świadomego, empatycznego i efektywnego działania.

  • Anna Glińska

    Certyfikowany Coach, Coach zespołowy, Trenerka odporności psychicznej MTQ Plus, Konsultantka
    kryzysowa, Facylitatorka Job Crafting, Neuroscience and Epigenetics Trainer of Emotions w trakcie
    certyfikacji.

    CEO w SYNCHRODESTINY Pracownia Rozwoju Osobistego i Coachingu. Posiadam ponad 7 lat
    doświadczenia jako coach, pracując z klientami indywidualnymi, wspierając ich w procesach zmiany,
    jak również jako coach wewnętrzny, wspierając efektywność i zaangażowanie pracowników firmy
    (ok. 1300 h).

    W pracy kieruje się holistycznym podejściem do człowieka. Pracuje między innymi w nurcie MBC –
    Mindfulness Based Coaching, wykorzystuje narzędzia z psychologii pozytywnej, RTZ, TSR, Point Of
    You, Job Crafting. Jako cetryfikowana trenerka MTQ Plus prowadzę omówienie testu mierzącego
    odporność psychiczną, jak również procesy cochingowe w oparciu o jego wyniki, wspierając klientów
    w budowaniu odporności psychicznej.

    Posiadam doświadczenie trenerskie w obszarach zmiany schematów, pracy z przekonaniami w
    oparciu o racjonalną terapię zachowań, budowania pewności siebie i poczucia własnej wartości, jak
    również szkolenia w zakresie odporności psychicznej i emocji.

    Zajmuję się też budowaniem poczucia zaangażowania i sensu w pracy poprzez facylitację i
    wprowadzanie metody Job Crafting do organizacji, tworzeniem i wdrażaniem programów
    rozwojowych dopasowanych do potrzeb organizacji.

    Prywatnie miłośniczka outdorowej aktywności, pływania, biegania, tenisa ziemnego i nart.
    Początkująca triatlonistka, mam dwóch nastolatków.

  • Grzegorz Iwańczyk

    Na co dzień wcielam się w rolę trenera biznesu oraz executive coacha. W ostatnich latach skupiam się głównie na współpracy z właścicielami i zarządami firm MŚP. Pomagam tworzyć środowiska pracy oparte na zaufaniu, odpowiedzialności i skutecznej komunikacji. Skupiam się najczęściej na zwiększaniu zaangażowania pracowników, poprawie wyników finansowych oraz budowaniu wiarygodność firmy na rynku. Wdrażam autorskie i szyte na miarę rozwiązania wpływające na zwiększenie wskaźnika Customer Lifetime Value.

    Ponad 16 lat przepracowałem w dużych organizacjach (branża medialno-telekomunikacyjna). W tym okresie obejmowałem stanowiska różnych szczebli od specjalisty po menadżera. Byłem odpowiedzialny m.in. za budowanie wysoko wydajnych zespołów operacyjnych, tworzenie i prowadzenie projektów obsługowo-sprzedażowych. Rozwijałem i optymalizowałem procesy wpływające bezpośrednio na efektywność i jakości zdalnej obsługi klienta. Jako project manager wdrożyłem proces automatycznego oraz działającego w formule on demand pomiaru kluczowych dla spółki zjawisk w obszarze customer experience (dla bazy ok. 14 mln klientów).

    Jestem absolwentem SGH w zakresie biznesu międzynarodowego oraz Politechniki Warszawskiej na kierunku Zarządzanie projektami. W 2017 roku zdobyłem certyfikat International Prosperity Coach w Instytucie Prosperity w Warszawie. Posiadam certyfikacje trenerskie m.in.: Profil Osobowości DISC (Persolog®), Dynamiki Stresu (Persolog®), CEE Emotional Mindfullness Mastery oraz Sprzedaży Naturalnej.

    Aktualnie zgłębiam obszary wiedzy i umiejętności w zakresie neurokogniwistyki, komunikacji opartej dla uważnym słuchaniu oraz szeroko pojętej psychologii wpływu.

    Od 2019 roku działam jako niezależny ekspert w dziedzinie tworzenia samodzielnych i odpowiedzialnych zespołów, transformacji kulturowej w organizacjach i rozwijania świadomego przywództwa. Wcielam się również w rolę wykładowcy, jestem autorem książki „Zdalnie sterowani – jak sprawić, by rozwój osobisty przynosił realne zmiany w Twoim życiu?” oraz podcastu Strefa Życiowej Mocy. Współpracuję z takimi organizacjami jak ICF, Izba coachingu, PTTB. Jestem pomysłodawcą i współtwórcą Instytutu Turkusowych Transformacji.

    Prywatnie ojciec i mąż, pasjonata podróżowania, maratończyk i triathlonista. Kieruję się podejściem, że w życiu nie tyle ważny jest cel, czy sama droga, ile towarzystwo. Staram się zarażać innych postawą otwartości na niepowodzenia, które postrzegam jako kolejną szansę, by spróbować jeszcze raz, tylko mądrzej. To z kolei determinuje mój podstawowy paradygmat, że warto poznawać siebie i rozwijać się przez całe życie.

    W 2021 roku zostałem wyróżniony tytułem Osobowości Roku w plebiscycie Medal Polskiej Przedsiębiorczości.

  • Paulina Koperska

    Liderka, facylitatorka transformacji kulturowych, coach Co-Active, trenerka

    Lubię ludzi i budowanie efektywności organizacji wspólnie z nimi. W pracy łączę doświadczenie zarządcze i finansowe z podejściem humanistycznym, opartym na zaufaniu, współpracy i uważności na potrzeby ludzi.

    Ścieżkę zawodową zaczynałam w controllingu i finansach. Miałam unikalną okazję pracy w różnorodnym środowisku, przy różnorodnych projektach – od wprowadzania koncepcji controllingu, poprzez prowadzenie inwestycji JV, po integrację spółki w struktury międzynarodowe i nowe inwestycje. Po kilkunastu latach weszłam na ścieżkę edukacyjną i rozwojową wzbogaconą rolą prezeski firmy produkcyjnej, w której, wraz z zespołem osiągnęliśmy znaczącą poprawę wyników.  Od ponad 7 lat prowadzę  warsztaty i procesy coachingowe dla liderów i zespołów. Wspieram organizacje w transformacjach – od kilkuosobowych zespołów po duże firmy, jak BNP Paribas Polska, gdzie towarzyszę kilkuletniej zmianie kultury organizacyjnej obejmującej ponad 2500 osób.

    Bliskie są mi partycypacyjne systemy takie jak Socjokracja i Holakracja, coaching Co-Active, systemowe podejście do relacji ORSC, a także Agile, Lean i Teoria Ograniczeń. W nauczaniu ważne jest dla mnie połączenie perspektywy strategicznej z głęboką refleksją i świadomością siebie jako liderki/lidera.

  • Gracjana Pawlak

    Po 40 latach w Polsce zamieszkałam w chwili obecnej. Aktualnie realizuję to w Hiszpanii, na wybrzeżu
    Murci, gdzie w ramach swojej fundacji prowadzę Dom Mocy, miejsce odosobnień oparte o wartości
    wspólnotowe. OBECNOŚĆ w tu i teraz, w zatrzymaniu, w świadomości, w swoim ciele, we własnym
    rytmie, w zgodzie z głosem duszy, w naturze, a czasem w towarzystwie drugiego człowieka i
    dynamicznych, głębokich procesach grupowych, jest tym, co nieustannie pogłębiam i do czego
    zapraszam również Ciebie.

    Żyję w świadomości cyklów, korzystam z przepływu energii przez nie w swoim codziennym życiu,
    dzięki czemu przebiega ono spokojnie i w zaufaniu nawet podczas największych turbulencji
    zewnętrznych. Buduję swój wewnętrzny dom, a równolegle pomagam w stawianiu fundamentów
    pod duchowe i emocjonalne domy innych ludzi. Dzisiaj nie definiuję siebie poprzez role zawodowe,
    odkrywam i stwarzam dla siebie nową funkcję, Kapłanki Ziemi. Nie pracuję. Po prostu jestem, po
    prostu żyję, spełniam się artystycznie (książki, blogi, filmy, piosenki…), a wiele projektów, które
    współtworzę z innymi ludźmi, płynie na mojej czystej radości życia i kreacji prosto z serca oraz mojej
    kobiecej energii, w której coraz głębiej się osadzam i rozgaszczam.

    Wcześniej, w Polsce, przez 15 lat byłam psychoterapeutką Gestalt, konsultantką Gestalt dla firm, jak
    również prowadziłam własną 10-osobową organizację terapeutyczną w Zielonej Górze. Posiadam
    kilka miedzynarodowych certyfikatów potwierdzających kompetencje w zakresie superwizji, pracy z
    organizacjami oraz psychoterapii Gestalt. Jestem w regularnej superwizji własnej, zgodnie z
    europejskimi standardami bezpiecznego i etycznego wpływania na świadomość drugiego człowieka;
    sama również prowadzę superwizje dla psychoterapeutów oraz liderów organizacji rozwijających się
    w kierunku turkusu.

    W Instytucie Turkusowych Transformacji swoją energię koncentruję na budowaniu naszego zespołu i
    świadomości procesów grupowych, prowadzeniu naszego kanału w serwisie youtube.com oraz
    współtworzeniu naszych projektów. Razem z Sergiuszem Żemkiem prowadzę tygodniowe Turkusowe
    Odosobnienia dla liderów zespołów i organizacji w Hiszpanii.

  • Maria Pełko

    Jestem psychologiem, certyfikowaną psychoterapeutką i superwizorką Gestalt. Pracuję z grupami, młodzieżą i dorosłymi. Organizuję warsztaty i szkolenia dla profesjonalistów. W ramach studiów podyplomowych zapraszam Cię do zanurzenia się w proces grupowy. To właśnie tam będziemy zwiedzać różne szlaki. Powędrujemy intrapsychicznie, by poszerzyć świadomość tego, kim i jak jesteś. Zwiedzimy wymiary interpersonalne, by doświadczać siebie wśród innych, w różnych odległościach i krajobrazach. Poprzechadzamy się po mniej lub bardziej rozpoznanych przestrzeniach bliskości, oddalenia, wpływu, wsparcia, mocy… pójdziemy tam, gdzie poprowadzi Cię Twoja droga, byś mógł, mogła rozpoznać to, czego potrzebujesz do współtworzenia progresywnych zespołów.

  • Agata Urbanowicz

    Z wykształcenia jestem magistrem psychologii i filmoznawstwa. Jestem również certyfikowaną psychoterapeutką i superwizorką Gestalt. Na co dzień pracuję jako psychoterapeutka, superwizuję pracę innych terapeutów i uczę ich zawodu, współpracując z kilkoma szkołami psychoterapii.

    W każdej z tych działalności najbardziej cenię sobie proces relacji. Fascynuje mnie, jak współtworzymy kontakt, uczymy się siebie nawzajem i wspieramy się. Dobrze funkcjonuję tylko w grupach, w których te wartości są naturalną częścią bycia razem.

    Pracuję również terapeutycznie z dziećmi i to z kontaktu z nimi najwięcej się uczę. Tworzę dla nich przestrzeń, w której mogą po prostu być, a ja towarzyszę im w tym procesie. Z niezmiennym zadziwieniem i fascynacją obserwuję, jak fantastycznie zaufanie i bezpieczeństwo wpływają na rozwój człowieka.

    Mam ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w organizacji, w dynamicznej branży reklamowej, gdzie przeszłam przez prawie wszystkie stopnie kariery. Pracowałam w zespole z cudownymi osobami, które troszczyły się o siebie nawzajem, bały o jakość swojej pracy, były ambitne i kreatywne.

    Wszystkie te doświadczenia i wartości chciałabym przekazać Tobie podczas prowadzenia procesu grupowego w ramach studiów podyplomowych.

  • Sergiusz Żemek

    Interim Manager („tymczasowy prezes”) z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu spółkami
    jako tymczasowy Dyrektor Zarządzający. Specjalizuje się w transformacji przedsiębiorstw, turnaround
    managemencie (odzys oraz międzynarodowym rozwoju biznesu, realizując projekty
    odzyskania/zwiększenia rentowności, dynamizacji sprzedaży i przemian kultury organizacyjnej w
    różnych branżach i krajach.

    Jako twórca modelu Harmonic Management, Sergiusz opracował podejście integrujące wymiar
    strategiczny, organizacyjny i psychologiczny, pomagając managerom i organizacjom sprawnie
    osiągnąć trwałe efekty poprzez harmonizację całego systemu, jakim jest organizacja, we wszystkich
    jego aspektach.

    Oprócz wykształcenia ekonomicznego i MBA oraz certyfikatu z zakresu Interim Managementu
    uzyskanego we Francji, wiele lat edukacji podyplomowej poświęcił psychologii w organizacji.
    Ta unikalna kombinacja spojrzenia operacyjnego i głębokiego zrozumienia dynamiki
    społecznej pozwala mu wprowadzać zmiany w organizacjach na poziomie kulturowym, zapewniając
    jednocześnie generowanie twardych wyników.

    Obecnie reprezentuje też Akthéa Polska, dostawcę usług Interim Management – dostarczając interim
    managerów do zadań specjalnych w firmach potrzebujących wsparcia w niecodziennych wyzwaniach.

    Sergiusz dzieli się swoją wiedzą jako trener zarządzania, prowadząc szkolenia z diagnozy operacyjnej i
    transformacji organizacji. Prowadzi m.in. „Advanced Management Training Program” w Polsce, szkoli
    też z managerów w zakresie „progresywnych modeli zarządzania w służbie zarządzania
    kryzysowego” w ramach programu Certyfikacji Interim Managerów we Francji w „Institut de
    Formation au Management de Transition”.

NIESTACJONARNY TRYB STUDIÓW

  • Zajęcia dydaktyczne oraz sesje egzaminacyjne na studiach niestacjonarnych w formule standardowej, odbywają się w siedzibie Uczelni w Warszawie, w wyznaczone przez uczelnię weekendy (soboty, niedziele). Nasi słuchacze szczególnie cenią sobie praktyczny i warsztatowy charakter studiów w EWSPA. Spotkania weekendowe dają możliwość intensywnej pracy w małych grupach, prowadzonej przez doświadczonych ekspertów-praktyków. Duży nacisk położony jest na interakcję oraz pracę z realnymi wyzwaniami uczestników – zarówno w kontekście indywidualnym, jak i zespołowym.
  • Zaliczeniem jest prezentacja projektu realizowanego w grupach w trakcie trwania studiów.

ZASADY REKRUTACJI

  • Zasady przyjęcia na studia

    Przyjęcia na wszystkie kierunki studiów podyplomowych, odbywają się bez egzaminów wstępnych – liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

    O przyjęcie na studia podyplomowe mogą starać się kandydaci, którzy posiadają co najmniej dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (tytuł licencjata, inżyniera lub równorzędny określonego kierunku studiów i profilu kształcenia)

    Pomyślne zakończenie procesu rekrutacji nastąpi po rejestracji w systemie rekrutacyjnym IRK i dostarczeniu do Biura Rekrutacji kompletu wymaganych dokumentów osobiście w trakcie dyżurów lub za pośrednictwem poczty/kuriera.   

    Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi informacjami.

    Wpis na listę słuchaczy studiów podyplomowych EWSPA, nastąpi z chwilą otrzymania przez nas kompletu wymaganych dokumentów oraz po uruchomieniu kierunku.

    Warunkiem uruchomienia kierunku jest zebranie się odpowiedniej ilości osób ze złożonym kompletem dokumentów.

  • Wymagane dokumenty

     Komplet dokumentów, który należy do nas dostarczyć zawiera:

    1. Podanie na studia wydrukowane z systemu IRK. Link rejestracyjny: Rekrutacja on-line
    2. Kserokopia dyplomu (oryginał do wglądu lub kserokopia potwierdzona notarialnie „za zgodność z oryginałem”).
    3. Dowód osobisty (do wglądu).
    4. Umowa w dwóch egzemplarzach.
    5. 1 zdjęcie biometryczne (wymagania jak do dowodu osobistego).
    6. Dowód wpłaty wpisowego w wysokości 200 zł.

OPŁATY

Progresywne zarządzanie w organizacjach przyszłości

Opłaty początkowe:

Opłatę wpisową 200 zł (lub zgodną z aktualną promocją )

Należy uiścić przy składaniu dokumentów.

Czesne roczne / opłata jednorazowa

1 x 12 000 PLN

Czesne semestralne

2 x 6 000 PLN

Tabela opłat
Skip to content