Awaria systemu Bazus
W związku z awarią systemu Bazus (problemy dotyczą modułu finansowego) na Państwa kontach mogą nie pojawiać się informacje odnośnie ostatnich wpłat z tytułu czesnego, ano oznacza, że Uczelnia nie może zweryfikować statusu płatności. Zgłoszenie problemu miało miejsce w minionym tygodniu – czekany na rozwiązanie tematu przez firmę Simple obsługującą program Bazus
Zmiana organizacji pracy dział rekrutacji
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 7 sierpnia 2025 r. (czwartek) dział rekrutacji pracuje zdalnie. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Dla studentów semestru X (prawo), VI (administracja)
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, ze w okresie od 14 lipca 2025 r. do 7 sierpnia 2025 r. Dziekanat będzie nieczynny (przerwa wakacyjna).
W sprawach:
– związanych z procesem dyplomowania (studenci X semestru)
– odbiorem dyplomów (absolwenci)
należy kontaktować się z P. Martą Piotrowską (m: mpiotrowska@ewspa.edu.pl)
Dla studentów semestrów I-IX
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, ze w okresie od 14 lipca 2025 r. do 7 sierpnia 2025 r. Dziekanat będzie nieczynny (przerwa wakacyjna).
Zmiana organizacji Uczelni
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, ze w dniu 10 lipca 2025 r. (czwartek)
dział księgowości pracuje zdalnie.
W dniu 11 lipca 2025 r. (piątek) dział księgowości pracuje do 14:30
Zmiana organizacji Uczelni
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z awarią sieci wodociągowej w budynku, w dniu 07 lipca 2025r.(poniedziałek- będziemy do Państwa dyspozycji w trybie zdalnym)
Za wszelkie niedogodności przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość.
Zmiana organizacji pracy dział księgowość
uprzejmie informujemy, że w dniu 4 lipca 2025 r. (piątek) dział księgowości pracuje zdalnie kontakt mailowy: kasa@ewspa.edu.pl
Zmiana organizacji pracy Uczelni
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że decyzją Władz Uczelni piątek 20 czerwca 2025r. został ustanowiony dniem wolnym od pracy.
W związku z tym tego dnia Uczelnia będzie nieczynna.
Dziękujemy za Państwa zrozumienie.