Wzory
podań i wniosków
Zasady składania wniosków
- Wnioski w sprawach studenckich przyjmowane są na formularzach uczelnianych.
- Wniosek należy wypełnić i złożyć u opiekuna grupy z ramienia Dziekanatu. Wniosek powinien być opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem.
A. Wnioski w sprawach kończących się decyzją administracyjną:
B. Wnioski w sprawach kończących się decyzją w indywidualnych sprawach studenckich
1. Wniosek w sprawie przyjęcia na wyższy semestr studiów >>
2. Wniosek w sprawie wznowienia studiów >>
3. Wniosek w sprawie skierowania studenta na powtarzanie przedmiotów >>
5. Wniosek w sprawie uznania ocen z innej Uczelni / poprzedniej grupy >>
6. Wniosek w sprawie powtarzania semestru >>
7. Wniosek w sprawie skierowania studenta na powtarzanie semestru (student 10 semestru studiów z niezaliczonym seminarium dyplomowym) >>
8. Wniosek w sprawie udzielenia urlopu dziekańskiego >>
9. Wniosek w sprawie udzielenia urlopu specjalnego (służba wojskowa) >>
10. Wniosek w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie egzaminu komisyjnego >>
11. Wniosek w sprawie przyznania Indywidualnej Organizacji Studiów (IOS) >>
12. Oświadczenie w sprawie Indywidualnego Toku studiów (ITS) >>
13. Wniosek w sprawie zgody na odbycie praktyk studenckich >>
14. Wniosek w sprawie zaliczenia praktyk studenckich (zwykłe) >>
15. Wniosek w sprawie zaliczenia praktyk studenckich (zatrudnienie lub doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z kierunkiem studiów) >>
16. Wniosek (sprawy różne) >>
C. Odwołania od decyzji (kierowane do Rektora Uczelni)
Pouczenie:
- Od rozstrzygnięć Dziekana dotyczących indywidualnych spraw studenckich zapadłych w formie decyzji administracyjnych przysługuje wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rektora Uczelni w terminie 14 dni od daty doręczenia. Decyzja Dziekana jest ostateczna. Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy wnosi się za pośrednictwem Dziekana, który dokonuje jego formalnej kontroli. W razie odmowy przyjęcia odwołania Dziekan wydaje postanowienie, na które przysługuje odwołanie do Rektora Uczelni wnoszone w terminie 14 dni od daty doręczenia za pośrednictwem Dziekana.
- Od decyzji administracyjnych wydawanych w pierwszej instancji przez Rektora przysługuje wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy.
Pouczenie:
- Od rozstrzygnięć Dziekana dotyczących indywidualnych spraw studenckich nie będących decyzjami administracyjnymi przysługuje odwołanie do Rektora Uczelni w terminie 14 dni od daty wydania decyzji i powiadomienia studenta o jej treści w sposób zwyczajowo przyjęty. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Dziekana. Odwołanie wniesione po terminie nie podlega rozpoznaniu.